12. lokakuuta 2015

Mistä on unelmaelämä tehty

Meillä koulussa juodaan kahvia kukin omasta mukista.
Tämä minun kuppini muistuttaa minua itseäni siitä,
että tässä  mä nyt askel kerrallaan elän todeksi isoa unelmaani


Lauantaina biletystä, glitteriä ja ihastuttavia ihmisiä. 
Sunnuntaina BodyLove Burleski -workshop huumaa upeiden leidien kanssa.
 Arkisin intohimoista tukkain nypläystä. 

Ihan vaan tällätavalla onnellisen olotilan tunnehuumassa pakko todeta, että mun elämä on nykyisellään aika totaalisen ihanaa.

Kyllä kannatti rämpiä läpi ne paskat päivät.

Yes I can!
On voittajafiilis.

Miten hyväksi itselle onkaan haaveilla, unelmoida ja uskoa unelmiinsa.


Siis niinku oikeesti, nää kaikki siistit jutut tässä on mun elämää!


Kiitos.

Mukavaa alkanutta uutta viikkoa!


Rakkaudella,
Sallamari

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kyllä, nuo ovat hillittömän upeat legggarit. Huusin ne viime kesänä Ebaystä - korotin oikein huutoa kerran - koska musta nää oli niin hauskat :)

      Poista
  2. Sä oot siis ihana. Siis ihan paras. Ihana oli nähdä viikonloppuna:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 kiitos. Sä oot ihan samanmoinen - ihana ja ihan paras.
      Mä vähän jo ootan, että me taas nähdään... *making wishes*

      Poista
  3. Ja olen samaa mieltä. Siis että mä saan elää tätä fantastista elämää. Mun sunnuntai oli täysi lauantain vastakohta: Siistiä ja siveellistä kastejuhlaa kummipojan kanssa. MOlemmat tapahtumat olivat huikeita. Miksi minä saan elää näin, mietin usein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me ollaan omailla valinoilla luotu nämä elämämme.
      Onnea on, kun omat valinnat kietoutuu toisten hiukeiden ihmisten elämään - hillittömiin bileisiin ja siveellisiin kummilasten kastejuhliin.

      <3

      Poista
  4. Ihanasti laitettu tukka, miten sait tuon huivin tuolla tavalla :O Ihana asu muutenkin ja maailman paras asenne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoista <3
      Ohje tukkaturbaaneihin löytyy täältä http://www.mangosforflamingos.com/2014/11/headgears-eli-tukkaturbaanit.html

      Suunnittlenkin tässä parasta aikaa,että päivittäisin videomuotoisen ohjeistuksen noista tukkahuiveista

      Poista