16. toukokuuta 2015

Jumalatar Minussa -työpaja

Kokosimme Jumalataralttari, nautimme tyrnismoothieita,
 jaoimme tietoa sekä viisautta ja annoimme helmojen hulmuta vapaan tanssin huumassa.


Mieli on onnellinen,
sydän täynnä kiitollisuutta.

Ihania naisia,
ikiaikaista viisautta
 - yhdessä tekemisen synnyttämää riemua.


Tämä päivä vierähti Helsingissä hengästyttävän ihanan Meri Mortin ohjaaman Jumalatar Minussa -workshopin merkeissä. Kurssin pitopaikkana Stadin tunnelmaisin joogasali Joogastudio Pihasalin valoisissa aurinkoisissa tiloissa.

Kurssin jälkitunelmissa minä täällä hehkun ja huokailen.
Mieli on rentoutunut,
sielu herätettynä Jumalatareregilla.

Olen nauranut sisarten kanssa,
 tanssinut sisarteni rinnalla.

Unohtanut murheet,
jakanut viisautta.

 Keskittynyt rakkaudella kuuntelemaan omaa kehoani,
kuullen itseni kuuntelun rinnalla esiäitiemme viisauksia.

 Tänään olen kohdannut Jumalattaria.

Olen uskaltanut ja onnistunut
- löysihän minä sisältäni muinaisen temppelitanssijan.

Olen herättänyt uinuneen Jumalattaren itsessäni eloon.


Onnistunut päivä

Juuri tänään, minä sain olla juuri siellä,
missä minun juuri tässä kohtaa polkuani kuului olla.
Tänään minä sain kohdata ne ihanat ja tärkeä ihmiset,
joiden kanssa polkumme on tarkoitettu risteäämään
juuri tässä kohtaa rakkausmatkaani.

kiitos. kiitos. kiitos.




Palaan Jumalatar Minussa -työpajan tunnelmiin kuvien keralla myöhemmin. Tänään olen niin iloinen ja onnellinen tästä aivan järisyttävästä elämyksestä, että halusin jakaa iloa ja onnellisuutta kanssanne pienen päivityksen verran. Mikäli aihe kiinnostaa tai sisäinen äänesi sanoo, että tässä kohtaa Sinun polkuasi Meri tai Pihasali voisi tarjota jotakin inspirationaalista matkallesi - kipaise ihmeessä katsastamassa tekstin alkupäästä löytyvät linkit.

jos etsit tilaa ilmaista kehorakkautta,
jos etsin paikkaa ilmentää Minärakkautta,
jos etsin lisää sitä jotakin Naisena Olemiseen


Rakkaudella,
Sallamari


ps. Instagramistani löytyvällä videolla on nähtävissä pieni pala päivän vapautuneesta tunnelmasta


3 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan mielettömän upealta!

    Jos olisin vähemmän maalainen ja enemmän siellä päin, niin hakeutuisin tuollaiseen ihan saman tien.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maalta minäin kaupunkiin tänään suuntasin ja ihan varta vasten tätä varten. Netti on puollollaan tälläisiä ihania kursseja, FB ryhmissä varsinkin ilmoitellaan kaikesta kivasta hyvissä ajoin etukäteen.

      Minun neuvoni on, että varaa itsellesi se oikealta tuntuva kurssi reilusti ennakkoon. - (Ideana ilmaan että kurssi sopii vaikka itselle lahjaksi - tästä kussista muodostui minun äitienpäivälahjani. Kyselivät tuossa äitienpäivän tienoolla, että mitä mitä tarvisin, niin totesin että jos rahoitat mun kurssin omista viikkorahoistasi (mieheni siis, ei lapsi) niin olen maailman iloisin äiti ja vaimo)

      Kun kurssiin suhtautuu niin, että tämä on minun aikaa ja minua varten sitä rohkenee lähteä kauemmaksikin. Helsinkiin pääsee kätevästi ja hyvinkin edullisesti (kun varaa matkat ennakolta ja hyödyntää kaikki tarjoukset) niin junalla kuin Onnibussi -tyyppisillä bussikyydeillä. Ja yö Helsingissä on luksusta sekin, jos ei kurssin päälle kotimatka innosta yötä vasten. Kun kaiken hienon niputtaa yhteen sellaiseksi "minä päiväksi" ja suunnittelee jutun (ja säästää rahat) ennakolta niin sillä Helsinki ja mielettömän jutun on melkein niinkuin kotioven vieressä.

      <3

      Poista
    2. Tänään olisi maailmann hienoin sellainen kommenttien editointi mahdollisuus - mä olen näemmä niin Love High, että kirjoittelen kirjaimetkin sikin sokin - ymmärtänette mitä koitan sanoa :)

      Poista