26. kesäkuuta 2015

#FatshameFreeFriday - bodylove on keksitty lihavia varten

"Koko bodylove -ajattelu on keksitty, 
että lihavilla olis enempi tekosyitä omalle lihavuudelleen. 

Muiden kuin ylipainoisten ei TARVI piiloutua minkään sanan taakse."




Sana maailman miljoonien sanojen joukossa.
Sana jota tulkitessa, jokainen meistä näkee sanassa juuri sitä mitä itse tarvitsee

Minä näen sanassa bodylove paljon rakkautta ja voimaannuttavaa positiivista kaikua.
Sanaa bodylove kiteytyy myös valtavasti elämäniloa ja tervettä nautintoa.

bodylove - rakkaus kehoa kohtaan
rohkeus rakastaa
rohkeus myöntää ääneen myös terve tarve olla rakastettu

Minun rakkauteni minua kohtaan tänään juuri tälläisenä,
minun kykyni rakastaa toista imistä juuri sellaisena kun he tänään ovat.
Ihania omassa kehossaa,
niinkuin minä olen ihana omassani.

Minulla on keho, jota saan rakastaa ja josta saan huolehtia.
Tuo maaillinen tomumajanai tässä elämän kierroksessa.

Ihana ja ihmeellinen.

lihava
laiha
sopusuhtainen
eriparia
vanha
nuori
sileä
kurttuinen
paljas
väritetty
karvainen
korjattu
pysyvästi särkynyt
syntymästä saakkaa tukea tarvitseva
ajan kanssa täydelliseksi hiottu
keskeneräinen projekti
vieras
läpituttu
uudistettu

Jokainen keho yhtä ihana ja arvokas,
bodylove -rakkauden arvoinen.

bodylove
on täydellinen sana jokaiselle
joka sitä rohkenee käyttä

bodylove, 
because I am worth it!


Rakkaudella,
Sallamari

Ei kommentteja