30. kesäkuuta 2017

Kesämekoissani kurkkii flamingot

Flamingo Love

Tämän kesän uudet kesämekkoni pursuavat flamingoja.
Ihania pinkkejä pitkäjalkaisia lintuotuksia.

Uskotteko, että ennen näiden mekkojen hankintaa minulla on ollut ainoastaan yksi
flamingon kuvin koristettu vaatekappale ja sekin on huivi! Flamingolla koristettua neuletakkia pohdin talven hankinnaksi, mutten onnistunut löytämään sopivaa mistään.

Sitten bongasin nämä mekot! Huutelivat sen verran kutsuvasti minun nimeäni - vaatebudjetissakin oli vielä tälle vuodelle hakinta varaa - päätin kotiuttaa nämä mekot. Minulle tuttuun tapaan mekot ovat Ebay löytöjä. Peräisin melko varmasti kiinasta, vaikka englannin punnilla tuotteensa hinnoittelevasta Ebayputiikista minä nämä ostoskoriini bongasin. Tälläkään kertaa mekot eivät edusta mitään hienoa tai haluttua retrovaate brändiä, sillä vaatteen silmääni miellyttävän ulkomuodon vuoksi minä ostopäätökseni teen brändeistä viis.

Vihreä mekko minulle jo saapuikin koossa UK20. Koko on aavistuksen verran reilu, olisin voinut rohjeta ottamaan kokoa niukemmankin. Mekon rintamusosaan on ystäväni toimesta lisätty pienet sisäänotot, sellainen pieni lisäys muotoiluun jonka avulla mekko istuu kauniimmin minun rintamuksellani - on muuten tullut tehtyä sama jippo lähes joka mekon kohdalla. Raitamekon koko on niin ikään UK20 ja toivottavasti tuossakin mallissa mitoitus on samaa luokkaa vihreän mekon mitoituksen kanssa, jotta sekin istuu päälleni mukisematta eikä päädy edelleen diilattavaksi. Tuo raitamekko nimittäin on näistä kahdesta minun suurempi suosikkini.

Tälläisissa tunnelmissa hyvästellään kesäkuu.

Olisi uusia mekkoja, voi kunpa olisi vielä aikaa ulkoiluttaa niitä!
Työrintamalla on mukavan kiirusta ja yhtä yksittäistä lauantaipäivää ja sunnuntaipäivää lukuunottamatta kaikki heinäkuun viikonloput vierähtävät töiden merkeissä. Ainoa vapaa sunnuntai heinäkuussa osuu ylihuomiselle ja silloin kalenteriin on merkattu varaus Miss Pintagle 2017 -kisan kisakuvauksille.

Sellaista missikisaäänestystä on siis luvassa piakkoin. Syyskuun 9. päivä Porissa sitten selviää kenet meistä kruunataan tämän vuoden Miss Pintagle tittelin haltijaksi.


Elämme jännittäviä aikoja!


Rakkaudella,
Sallamari



Ei kommentteja