12. huhtikuuta 2012

Läsnäolon voima




aamuni kruunaa;
kupillinen lattea ja kiiltävälle paperille painettu lehti


Olen tässä, mutten kuitenkaan paikalla. 
Ajatus harhailee - mieli vaeltaa.

Ongelmana on se, että analysoin lakkamatta itseäni.
Mieli luo ajatukseen oravanpyörän. Se pyörittää lakkaamatta, kuin päättymätöntä elokuvaa, kelaa menneestä ja tulevasta.
ajatus - muisto - ahdistus - pelko - oletus - ahdistus.
over and over again.

Mieli luo kaikki ongelmani.




Tavoitteenani on oppia päästämään irti, pyrkimys vapauteen mieleni vankilasta. Elämään tässä ja nyt, sisäisesti tyynenä, oman itsensä löytäneenä.
Lakata ahdistumasta.

Olen ottanut ensimmäiset askeleet irtipäästämisessä. Luovuin painajaisunista, oikeastaan tarkennetuna, yöllisistä paniikkikohtauksista. Olen pelännyt öitä ja kammonnut nukkumista suunnilleen teini-ikäisestä saakka. Oikean lääkityksen ansiosta nukun nykyisin yöt rauhallisena.

Seuraavan askeleen ottaminen kai jännittää edellistä enemmän. Olen hiljalleen valmistaumassa terapian aloitukseen. Olen vihdoinkin valmis käymään läpi kipeää tekeviä asioita ja tutustumaan itseeni uudelleen,ihan uudella tavalla. 



 
happily ever after - love never dies


Läsnäolo harjoitellen,
<3 Sallamari

Ei kommentteja