16. huhtikuuta 2012

We are all born superstars






Arvatkaapa mitä? 
No, mulla on elokuussa treffit Lady Gagan kanssa. Jääkaapin ovessa on magneetin alla kaksi lippua tuohon Lady Gagan elokuiseen Hartwall Areenan konserttiin. 

Ihan ensimmäinen kerta elämässä, kun mä haluamalla olen halunnut nähdä livenä musiikkiartistin. Kaikissa tähän astisissa konserteissani, mä olen ollut se avec, pelkkä seuralainen, sillä onhan konsertti hyvässä seurassa aina kahta parempi kokemus.





Ennen elokuisia treffejä, ajattelin pikaisesti käväistä Lontoossa iltapäiväteellä Kuningatar Elisabethin kanssa. Mikäli nyt Buckinghamin kalenterissa sattuu olemaan vapaalla juuri meidän Lontoon reissun aikaan, sitä kun koskaan tiedä, josko siellä vaikka on juuri silloin superkuuluisan poptähden ritariksilyönti. On tuo superkuuluisien poptähtien tapaaminen kuningasperheelle kuitenkin sen verran harvinaista herkkua, etten ehkä tohdi mennä häiritsemään sitä huvia.

Kuningatar Elisabeth, Margareth Thatcher, Vivienne Westwood ja Maija Poppanen.
Neljä suuresti ihailemaani 1900-luvun rautaleidiä. 
Kaikki Brittejä muuten.



ravitsevaa ruokaa


Mä olen tässä pohtinut nälkää.
Vatsan nälkää ja sen suhdetta Suun nälkää.
ruokaa ja riippuvuutta
tunteita ja syömistä

Omasta toipumisnäkökulmasta katsottuna.



  
ravinteikkaita välipaloja


siitepöly-yskän helpottaja


Tänään mulla on tosi vahva olo.
We are all born Superstars.

<3 Sallamari

Ei kommentteja