1. tammikuuta 2015

Hello 2015

Uuden vuoden aaton perinteinen Tarot kortti luenta itselle - kuplivaa juomaa, yhdessä oloa ja naapurien ampumat raketit


Minä siirryin tähän vuoteen hyvässä seurassa rauhallisesti kotoillen.

Lasi kuplivaa juomaa, muutama ilotulite ja yhdessä oloa perheen kanssa - siinä kaikki tarvittavat elementit hyvän vuoden viimeiselle illalle.

Vuoden viimeisestä päivästä tuli yllättäen paljon ennakko-odotuksia parempi. Aloitettiin aattopäivä ystäväni Minnan kanssa piipahtamalla keskipäivän aikaan avantouinnilla ja sinne, Itämeren viileisiin aaltoihin, huuhtoituivat kaikki vuoden aikana kertyneet murheet. Uimakeli oli mitä parhain kun aurinko paistoi ja ilma oli aivan tyyni - lämpötila ulkona +2 astetta.

Ensimmäistä kertaa avantouintihistoriani aikana rohkenin oikeasti uimaan. Reilu 20 metriä uintia asteen lämpöisessä vedessä - kuulostaa ääneen sanottuna paljon hurjemmalta, kuin miltä se siellä vedessä tuntuu. Adrenaliini puskee esiin ensimmäisten metrien jälkeen ja kun rohkeasti uskaltautui uimaan, sitä uikin sitten yllättävän kevyesti ja yllättävän pitkälle. Pitää sen verran rauhoitella kauhistuneinta lukijaa, että ranta jossa me käydään avantouinnilla on todella matala ja uiminen tapahtuu (ainakin minun osaltani) sellaiseen suuntaan, että ensimmäisen 3-4 metrin jälkeen on mahdollista laittaa jalat pohjaan heti kun siltä tuntuu. Löysin avannossa pulahtamisesta aivan uuden fiiliksen uimasille uskaltautumisen myötä. Uimisesta löytyvä jälkifiilis tuntuu todella paljon paremmalta kuin se kehotuntemus joka nousee esiin pikaisen kylmässä vedessä piipahtamisen jälkeen. Olen aivan hullaantunut avantouintiin jälleen kerran.


Uudessa kamerassa löytyi "kuvaa ilotulituksia" toiminto ja aikas vinkeitä kuvia sain napattua

Minulla on myös yksi vuosi toisensa perään toistuva Uuden Vuoden perinne - Tarot-kortti luenta itselle - jonka myötä katsastan mihin sitä itsessä ja elämässä kannattaa keskittyä tulevan vuoden aikana. Hankin nuo minulle rakkaat Kalevala aiheiset kortit joskus 90-luvulla ja kaivan ne kaappien kätköstä esille uskollisesti joka vuoden viimeisenä päivä. 

Minulle Tarot-kortit ovat yksi itsetutkiskelun väline - eivät itsellään kerro tulevaa, mutta antavat suuntaa sille, mihin osa-alueisiin omassa elämässään voisi olla hyvä kiinnittää enemmän huomiota. Ovat ikään kuin navigaattori autoillessa - apuväline, joka itsekseen ei vie minua paikkaan eikä toiseen, mutta jonka vihjeitä mieli avoimena kuunnellen pääsee suotuisammin ja vähän suorempaa reittiä pisteestä A pisteeseen B. 

Tälle vuodelleTarot-kortti pöytäni puhui suurilla sanoilla - viisi käyttämäni pöydän seitsemästä kortista olivat ison arkanan kortteja ja kuusi korteista kääntyi eteeni nurinperin.

Merkityksellinen vuosi siis vuodesta 2015 luvassa,
mutta vain mikäli haluan niin tapahtuvan.
Minä haluan, kiitos.


Ihminen luo valinnoillaan oman tulevaisuutensa todellisuuden avulla.

Tervetuloa 2015 - olen kiitollisuudella valmis kohtaamaan elämäni.

kiitos. kiitos. kiitos.


Rakkaudella,
Sallamari

2 kommenttia:

  1. Noi tarot kortit on kiinnostavia. Niistäkin voisit kirjottaa tarkemmin et mitä niillä tehdään. Ja ennustaa mulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, ehkä me lisätään päivittäinen tarotennustus johonkin röllöttely breikkiin :)

      Poista