17. heinäkuuta 2015

#FatshameFreeFriday - Kuvien kertomaa


Tyttö huutaa "Hiii!"


Se tunne kun selailee lomakuvia ja huomaa, että jokainen kuva minusta - riippumatta miten sattumalta kuva oli napattu ja olipa kuva kenen ottama tahansa - nostaa pintaan ainoastaan positiivisiä tunnekokemuksia. 

Naurattaa, kun mieleen tulvahtaa muistoja hulvattomasta tilanteesta jossa joku kuva nappasi, tai mieltä lämmittää se miten mahtavaa meillä oli tuon kuvan ottamisen seuraavien tuntien aikana. Mikä hienointa, voin rehellisesti sanoa koko maailmalle, että jokaisessa kuvassa olen minä. Eikä se jää pelkäksi sanahelinäksi, minä tunnistan - ja tunnustan olevani - itseni kaikista kuvista.


JunttiPeen kamerasta kaivettuja kvuia minusta

Mä olen vuosia vihannut ja vältellyt valokuvia. Hitain askelin selfie -otosten ja huolella valittujen poseerauskuvien kautta ollaan edetty aika pitkälle. Nykyään esiinnyt mielelläni kuvissa ja olen iloinen löytäessäni itseni JunttiPeen puhelimen lomakuvaotoksistakin.

Rehellisiä muistoja - vailla silottelua ja photoshoppausta. Tuntuu hyvällä tavalla hämmentävältä katselle itseään kuvissa ja huomata miten onnellisuus välittyy nykyisin kuviin saakka.

Onnellinen ja iloinen olotilani välittyy kuvien kautta.


Epätäydellisiä otoksi elämän onnellisista hetkistä.

Oi miten kiitollinen olenkaan siitä, että olen saanut kasvaa niin ihmiseksi, että kykenen katsomaan itseäni rehellisesti jopa valokuvissa tuntematta inhoa tai vihaa itseäni kohtaan. Se, että saa hyväksyä oman itsensä ja on oppinut rakastamaan itseään juuri tässä hetkessä juuri tälläisenä - se on ehkä suurin lahja mitä olen tässä elämässä saanut vastaanottaa.


Mukavaa perjantaita!

Rakkaudella,
Sallamari



Ei kommentteja