27. elokuuta 2015

Uusi suunta Elämälle



Yhden keskiverto Louboutin parin verran rahaa siirtyi tänään minun tililtäni Koulutuskeskus Unikan tilille. Tuo tänään maksamani summa on ensimmäinenn puolikas tarvikemaksusta ja toimii opiskelupaikkani vahvistavana sitoumuksena.

Maanantaina 07.09.2015 aloitan 18 kuukautta kestävän parturi-kampaajaksi opiskelun.
Aarekkartaan piirretty unelma kongretisoituu kovaa vaihtia.

Olen matkalla kohti unelmaani.
Minusta tulee parturi-kampaaja.

Kahden vuoden päästä työskentelen unelma-ammatissani. Kesti kolmekymmentä vuotta, että rohkenin sanoa ääneen todelliset unelmani niin että itsekin rohkenen sen kuulla.

Minä haluan isona olla ammatiltani parturi-kampaaja.
Minä haluan työskennellä kampaajana.

Kiitos Universumi.
Kitos, että olen saanut löytää rohkeutta kulkea kohti unelmani.

kiitos. kiitos. kiitos.

Kaikki - aivan kaikki - on tässä elämässä mahdollista.


Rakkaudella,
Sallamari


6 kommenttia:

  1. Paljon onnea opiskelupaikasta ja unelman toteuttamisesta!:D Todella upeaa, että olet löytänyt sen oman juttusi.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tuntuu todella hyvältä sanoa vihdoin ääneen, että tälläinen unelma mulla on aina ollut ja nyt mä kuljen sitä kohti aktiivisesti.

      Poista
  2. Onnittelut! Ihanaa! ^_____^

    VastaaPoista
  3. Onnea ja opiskeluintoa! :)

    VastaaPoista