31. joulukuuta 2015

Katse kohti tulevaa

Perinteinen uudenvuoden Tarot -korttien luku.

Vuodelle 2016 lupaan itselleni kulkea pää pystyssä ja sydän avoimena elää todeksi vielä lisää unelmiani. Tämä kulunut vuosi on osoittanut minulle omn vahvuuteni - minä osaa ja pystyn. Olen arvokas ja onnistumiskykyinen ihana ihminen.

Haluan jakaa kanssanne ensi vuodelle luomani Kevyt Minä -aarrekartan.
Tämä aarrekartta johtotähtenäni aloitan heti tammikuun toinen päivä seuraavan unelman todeksi elämisen personal trainerin avustamana.

Kiitos vuosi 2016 kaikista minulle suomistasi mahdollisuuksista.





Oikein hyvää uutta vuotta 
kaikille tätä blogia lukeville!




Omistetaan vuosi 2016 kiitollisuudelle 
- enemmän kiitosta, vähemmän anteeksipyyntöjä.

Beacouse you are worth!


Rakkaudella,
Sallamari


Ei kommentteja