10. maaliskuuta 2017

Swarovskeja ei koskaa voi olla liiaksi



Tällä kerralla kynsihuollossa heittäydyttiinkin kynsiteknikkoni Hennan kanssa kerrassaan vallattomiksi. Minä joka vakaasti olen ollut sitä mieltä, että vähemmän on enemmän ja klassinen 40 -lukua henkivä punainen lakkaus se ainoa oikea, sain tällä kertaa kynsiini graafisia kiekurakoristeita ja minun mittapuuni mukaan hillittömän määrän kristallikiviä.

Arvatkaa mitä? Kyllä, minä olen aivan hullaantunut kristallikoristeisiin!

Matka swarovskikivillä koristeltujen kynsien ihastuttavaan maailmaan alkoi varovaisesti parilla pienellä kivellä ja heti toisella huoltokerralla kymmenkertaistettiin kristallien määrä. Olen rakastunut mantelimuodon, punaisen lakan ja ihanasti kimaltavien kristallikuvioiden yhdistelmään.

Kristallein koristellut kynnet ovat tulleet jäädäkseen.






Millaisia kynsiä löytyy teiltä lukijoilta siellä ruudun toisella puolella?
Onko krisllikoristeet sinusta hot or not?


Mukavaa perjantaita juuri sinulle ihana lukijani!


Rakkaudella,
Sallamari

Ei kommentteja