9. huhtikuuta 2012

Home sweet Home





There is no place like home



Takana on kotona vietettyjä pääsiäislomapäiviä. 
Eilen me nautittiin koko perheen voimin ulkoilmasta.
Päivä kruunasi leppoisa grillailu naapureiden kanssa. Kesän grillikausi on nyt siis virallisesti avattu.



 
Punahilkka polttopuiden haussa.

Herra Hoo ja kevät tuoksut



Pidän valtavasti mun nykyisestä kodista (no viimeiset 6-7 vuotta mä olen asuttanut muiden koteja, toisinaan jopa muiden huonekaluilla). Tää koti on mun kolmas oma koti, mutta kaikista kodeista ehdottomasti eniten mun näköinen ja rakkain. Mikäli mun suunnitelmat yhtää pitää linjaansa, mä muutan pois tästä kodista vasta eläkepäivien koitettua.
Mun kodin ehdoton helmi on olohuone. Se on pelkistetty, monerni ja yksinkertainen. Muutama huonekalu ja paljon avaraa tilaa. Pääväreinä mustaa, valkoista ja oranssia.




olohuoneen alku



Koti on kovasti vielä keskeneräinen. Sellainen ikuisuusprojekti oikeastaan. Ja pakko tunnustaa, että mä olen jotenkin viehtynyt ajatukseen keskeneräisyydestä ja niistä loputtomista ideoista ja  mahdollisuuksista, joita  rauhallinen remppatahti tuo mukanaan. Toistaiseksi pysyvinä esineinä kotiin olen saanut 2 mieleistäni valaisinta ja sängyn. Kaikki muu on tähän tilanteeseen ja olotilaan sopivia esineitä, ei mitään sellaista johon olisin ehdottoman kiintynyttä tai jonka tahdon olevan pysyvää.



olohuoneen helmi, Lokki-valaisin

makuuhuoneen kristallihelmi

Ei muuten ihan sujunut tämä pääsiäisloma mun suunnitelmia mukaillen. Lievä ahdistus ja sen mukanaan tuoma inspiraation puute. Unelmoi etukäteen viettäväni liki koko loman käsitöiden ja uusien DIY-projektien parissa. Toisin kuitenkin kävi.

Onneksi meillä on aina tuo huominen.

<3 Sallamari



Ei kommentteja