7. huhtikuuta 2012

On vaikeasti tavoitettavassa parisuhteessa



Kiitos Kirsi maailman parhaasta seurasta rouvakahvien merkeissä.
Maailma on taas niin paljon parempi paikka.
nää turkinpippurimarengit on sanomattoman hyviä,
ja nää sun keksit ihan vaan sanomattomia

sanomattoman hyvää turkinpippurimarenkia


Keskustelua ihmissuhteista, parisuhteista, suhteettomuudesta, FBsuhteita, seurustelusta, seksistä...kaikestä siitä mitä ihmiselämä päitää itsessään sisällään.
Tultiin siihen tulokseen, että FB tarvisi uusia suhdestatuksia; on sanoinkuvaamattomassa suhteessa, on vaikeasti tavoitettava, ei halua seurustella, seurustelee yksipuoleisesti, on suorastaan helppo...
Rouvakerho on yksimielinen siitä, että jokaisella on oikeus saattaa lause "olen onnellinen, mutta...." elämässään muotoon "olen onnellinen!"

rouvakahvit ja juhlakuppi

Me ollaan rouvakerholaisia, ollaanpa me sitten tulevia rouvia, olevia rouvia, ex-rouvia, ikuisia rouvia ja kaikkea siltä väliltä.
Rouvakerhossa on kysymys naiseudesta, ystävyydestä, kulttuurista ja ennen kaikkea terapeuttisesta kahvittelusta. Keittiöpsykologiaa parhaimmilaan.

Kiitos Kirsi kun olet olemassa ja minun elämässä.
Olet rakas ja tärkeä ihminen.
Ja ihan juuri sellaisena kun ole.

päivän kotiasu
paita ja polvimittaiset haaremihousut, 2nd Hand, koko: m
sukkahousut: H&M
Tennarit: Rocket Dog, kirppis, koko:38





"noi nauraa tuolla niin että mun korvia särkee, Apuaaaaa!
mä oon ainoa mies täällä. voi elämä. rapsuttakaa mua ees!
(on noi Rouvakerholkaiset oikeesti ihan ihania)"



<3 Sallamari


Ei kommentteja