16. lokakuuta 2012

Lainaisitko mulle hetkeksi mutsias hei



Sisällä kuplii paha olo.
Juntti Punaniska ei jaksa marinaa.
Eikä mulla ole äitiä kenelle soittaa purkaa pahaa oloa.
Olen BFF  vajaa - kukaan ei kipua kanssani sohvannurkkaan kuuntelemaan mikä tänään kiukuttaa.
Terapeutille ei juuri nyt ole varaa maksaa - kiitos ylläripylläri laskujen.
ja sen etten osaa säästää.

itkettää - ahdistaa - vituttaa
AHMIN

ja oksennan

so here we go again
paluu tilanteeseen nolla

pieni häiriö arkirytmiin ja mä hajoan totaalisesti.
mä en siis ilmeisesti kestä elämää.

mieli laukka ympyrää - suu vaatii pullaa.
 mä vihaan pullaa.
mä en oo koskaan pitänyt siitä.
siksi se onkin paras rangaistus

syösyösyösyösyösyösyösyösyösyösyö

rintaa puristaa ja musta tuntuu että mä kuolen.
tukehdun hitaasti.
karkkia
kakkua 
pullaa
jäätelöä 
leipää
nuudeleita
leipää-leipää-leipää
koska sitä on vaikeinta oksentaa
ja mä koitan edes näennäisesti olla kunnollinen.

mutta ei ole mun syy jos yskittää niin että oksentaa.
kerran.
kaksi.
koko päivän.

viikon.

 mä juoksen lujempaa, mä en joudu pysähtymään.
sillä pysähtyneenä mä olen hyödytön.
kaikki näkee mun läpi.
miten turha mä olen.
tarpeeton.
pelkkä hidaste.
haitta.
rasite.

tekis tuokin jotakin hyödyllistä.
ja lakkaisi olemasta tuollainen.

ei se osaa.

karusellihevonen - pyörii niin iloisena ympyrään, palatakseen takaisin lähtöpaikalleen.
kehältä ei pääse pois.
minkki pääsee vapauteen - minä, siis karusellihevonen, olen tuomittu pysymään pyörimässä.
kukaan ei pysäytä
kukaan ei pelasta.
 ei pääse vapauteen.
eikä ketään kiinnosta.


kiitos kuvasta, ken ikinä sen tekikään - lainasin tuon salaa netistä kun en tänään parempaa kykene.

en osaa keskittyä - en pysty olemaan paikoillani
pitää liikkua - tehdä - olla
koko ajan.
ei saa pysähtyä
sillä jos pysähtyy, jotakin kamalaa voi tapahtua
sillä tavalla kun jollekkin tapahtuu kamalaa jos ei koputa oveen kolmesti
tai pyörähdä oikean kautta ympäri risteyksessä.
minä ymmärrän.
kykeneekö hämmentyneen hymyn taakse näkemään

mä inhoan  kotia
se on ruma ja epäsiisti - ei suoraa Gloriasta leikatun näköinen
 niinkuin pitäisi olla 
mä inhoa  vartaloa.
se ei kelpaa EGL kuvatoon
 niinkuin pitäisi olla 
ja mä inhoan  tukkaa
koska se ei ole Lana Del Rayn tukka
paksu ja kiiltävä
HM mainoskamaa
 niinkuin pitäisi olla 
mä vihaan syvästi olematonta seksielämää
ja olen kateellinen siitä miten muut voivat olla tasapainoisia ja onnellisen seksuaalisia
mä en osaa
voi 
pysty 
kykene
eikä sillä että kukaan sellaista mun kanssa haluaisi
 niinkuin pitäisi 

mä olen kateellinen.
niin ei saisi olla

pitäisi olla
positiivinen 
täydellinen
harmooninen
aina iloinen
naurava
onnellinen
leikkisä 
seksikäs
viehättävä
ihana

eikä tälläiänen.
viallinen
inhimillinen
tasapainoton


hetken mietin, kuka tekstissäni puhuu täänään?
 miksi ääniä minussa on  monta.
yksikin riittäisi.
sillä pärjäisi.
sen kanssa jaksaisi.


olisipa edes se äiti.
se  joka jaksaisi, kuuntelisi ja lohduttaisi.
jep. mulla on tänään ikävä äitiä.
itketäänpä nyt sille sitten vielä tähän päälle


Rakkaudella,
Sallamari






3 kommenttia:

  1. Taas kerran hyv kirjoitus.

    Allekirjoitan seuraavan täysin :

    en osaa keskittyä - en pysty olemaan paikoillani
    pitää liikkua - tehdä - olla
    koko ajan.
    ei saa pysähtyä
    sillä jos pysähtyy, jotakin kamalaa voi tapahtua
    sillä tavalla kun jollekkin tapahtuu kamalaa jos ei koputa oveen kolmesti

    En ymmärrä miksi paikallaan olo ja pysähtyminen ovat tosiaan nii kauheita asioita. Varmasti siksi, että silloin joutuu katsomaan peiliin ja kuulemaan sen pienen äänen sisälllään eikä se aina kerro asioita joita haluat kuulla. niin kauan kun pysyy liikkeessä ei tarvitse kuunnella mitään eikä kettän koska aina on tekosyy : mun täytyy nyt mennä

    VastaaPoista
  2. En tiedä missä äitisi fyysisesti on. 6feet under? Puhu hänen sielulleen - ne on läsnä aina jos niin haluat. ISO RUTISTUS.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 6feet under jo reilun 20 vuotta.
      me käydään tiivistä sähköpostittelua, hivenen yksipuoleista kylläkin, mutta tehokasta.
      aika-ajoin tulee tarvi rutista äiti-ikävää koko maailmalle.
      99 päivää 100 äidittömyyteni kanssa ihan fine.
      she might be gone, but not forgotten.

      kiitos rutistuksesta.
      <3

      Poista