17. helmikuuta 2014

Mun maljani nyt vähän vuotaa ylitse



Aina ei vaan osaa olla kohtelias.
Minut luvattiin heittää tänään ulos kokouksesta,
mikäli vähänkään äidyn korottamaan ääntäni.

Pitäisikö osata vaijeta ja ottaa kiltisti vastaan kaikkea paskaa mitä eteen tarjolle annetaan.
Sorry,
can not do that.

Vaikka olisin väärässä,
olen oikeutettu itseäni puolustaviin kysymyksiin.

Niin, YT neuvotteluiden ei pitäisi olla omistettu jo tehdyn työn laadun kritiikkille,
sen pitäisi olla tilaisuus jossa yhdessä tuumin mietitään työntekijän tulevia kuvioita.

We can dream about that.
One day, one day.
Jollekin joskus.

Pieni pala kerrallaan,
kohti parempaa huomista.

Jos ei muuta, niin tiedän vastaavaan tilanteeseen itse joutuessani,
miten toimia työntekijän kannalta  kannustavasti,
pysyy ilmapiiri pidempään tuottelijaana.

Minun osaltani  lipsahti hukkaan.

Rakkaudella,
Sallamari


4 kommenttia:

  1. Muista ajatella omaa jaksamistasi. Jos peli työpaikansuhteen on menetetty, ei kannata ruveta riehumaan tuulimyllyjä vastaan. Muista miettiä, mikä on sinulle parasta. Tsemppiä
    Kirsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä päätin irroittaa itseni koko tilanteesta ja antaa muiden hoitaa loput.
      Mä hoidan itseäni rakkaudella, se on nyt tärkeintä

      Poista
  2. Hyi. Jos et istu nätisti hiljaa niin lennät ulos. Kuin peruskoulussa konsanaan ><

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) en mä kyllä peruskoulussakaan koskaan lentänyt ulos, en ihan mutta melkein. No niinkuin nytkin.

      Poista