14. syyskuuta 2014

Tarjoushaukka ja hyvä löytö



Kaikkien trendien jälkijunailija - minä - olen vihdoin siirtynyt kapselikahvinkeittimen aikakauteen.
Täysin ennakolta suunnitelematon ex-tempore löytö, sattui olemaan tarjouksella paikallisessa Prismassa - kun kapselikeittimet aikanaan tulivat markkinoille totesin keittimen olevan äärimmäisen kätevä kapistus ja että minäkin kyllä vielä hankin tuollaisen, sitten kun niitä saa omakseen alle kolmellakympillä.

Kapselikeitin on kyllä aika täydellinen taloudessa, jossa kahvia joudaan pääasiassa kylävieraiden kanssa. Minä juon kyllä kahvia mielelläni - töissä ja kahviloissa - mutta koen yhden kahvikupin keittämisen perinteisellä kahvinkeittimellä jokseenkin järjettömäksi hommaksi. Ehkä nyt uuden kätevän keittimen myötä luovun aamukahvista junassa ja siirryn nauttimaan aamukahvini keittiönpöydän ääreen. 

Aamukahvikuvia luvassa.

Onko sinulla kapselikeitintä?
Mikä on suosikki makusi kapselijuomien joukossa?

Mukavaa sunnuntaita!

Rakkaudella,
Sallamari

2 kommenttia:

  1. Meillä on kaksikin, Dolce gusto ja Nespresso :) Nespressosta tykkään enemmän, mutta koen hankalaksi kapseleiden tilaamisen netistä (vaikka ei se oikeasti hankalaa ole!). Aamulla ei vielä onnistu käyttö, vehkeet pitää niin kovaa ääntä, etten viitsi viiden aikoihin niitä huudattaa (lapset herää..). Dolce guston suosikki on ehdottomasti Moccha, jos siis tykkää suklaasta ja makeasta niinkuin minä :) Mielestäni Nespresson kahvit, siis ilman maitoja/makeutusta ovat parempia kuin Dolcen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä keitin eilen aamulla itseasiassa ensimmäisen kerran aamukahvia. Mun oman kokemuksen mukaan tuo meidän laite on tosi äänetön, mutta ilmeisesti noissa laitteissa ja niiden äänissä on isoja eroja :) Mun suosikki Dolce Gustoista on skinny cappuchino <3

      Poista