15. tammikuuta 2013

Joko saa luovuttaa



Ja aloittaa sen jokavuotisen laihdutussession?


vaikka lupasin ettei enää koskaan
ikinä 
milloinkaan

joka silmäyksellä joku jossakin laihduttaa
tai on onnistunut siinä jo
on parempi
kauniimpi
menestyvämpi
ihanampi
lautumpi

jokaisessa lehdessa on 101 toimivinta keinoa
parasta vinkkiä
eniten rasvaa polttavaa lisäainetta
ruokahalua vähentäviä rohtoja

10 kiloa ennen kevättä
20 kiloa kevyempänä kesää

kuntosalit lupaavat että onnistun
kun nyt aloitan
ja sitoudun
ja ennen kaikkea rupean jäseneksi

sähköposti pursuaa laihdutusryhmäkutsuja
blogit on pullollaan aloittajia ja onnistujia

syömishäiriölläni on fiesta
se tietää että mä ratkean aivan kohta



ainahan mä

luottamus sillä on vahva

se on onnistuja

aamulla pakkasin pussikeitot kassiini - päätin että tänään aloitan
hulavanne nojaa arkistokaappiin - on pakko liikkua työajalla kun ei sen ulkopuolella ehdi

läski-läski-läski

tänään olen väsynyt kapinallinen.
voisin yhtä hyvin luovuttaa.
antaa periksi
ja olla niinkuin ennenkin




ennenkuin luovutan laihduttamiselle, päätin kuitenkin taistella vielä tämän päivän
yksi hetki lisää
eikai siihen kukaan kuole

Printtasin Beth Ditton vartioimaan mun mielenterveyttä
valamaan uskoa, ettei mun tarvitse olla niinkuin kaikki muut
osoituksena siitä, että jokainen on hyvä juuri sellaisena kun on

MUN EI TARVITSE OLLA NIINKUIN KAIKKI MUUT

vaikka ääni takaraivossa kuinka toisin väittää.



Rakkaudella,
Sallamari

2 kommenttia:

  1. Hei, blogissani on sinulle haaste

    http://sweetchildofminen.blogspot.fi/2013/01/blogihaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OoH! kiitos haasteesta. Minäpä käväsen blogissasi nappaamassa haasteen :)

      Poista