3. toukokuuta 2013

The Breakthrough Days



Kun koko elämänsä on uskonut, ettei kuulu joukkoon.
Että takuuvarmasti on kotoisin joltakin toiselta planeetalta.
Eräänä päivänä annat kertoa itsellesi,
että kaikki tähän astinen totuus onkin valhetta.
Oman mielikuvituksesi tuote,
jonka itse luot ympärillesi.
Itsestään toteutuva ennustus.
Niin syvälle juurtunut valhellinen totuus,
että jokainen tapaamasi uusi ihminen projisoi 
 totuutena pitämäsi valheet välittömästi itseensä.

Kohtuullisen vaikuttava herääminen.
Sen verran osaan kertoa.

En vielä ole täysin valmis herämää.
Päästämään kokonaan irti.
Sillä vaikkakin valheellinen,
se on silti tuttu ja turvallinen.

Not fully ready to awake yet.
so, I decided to Snooze a little bit longer.






 


Tänään ymmärrän enemmän.
Ymmärrän pitäväni kynsin hampain kiinni joukkoon kuulumattomuuden tunteesta.
Siitä tunteesta, että mä en oo kuin noi muut.
Koska se on juurtunut niin syvälle, 
että sitä on tullut itseään toteuttava ennustus elämässäni.
Jokainen huomaa, etten mä ole kuin muut.
Koska mä itse uskon, että mä olen jotenkin erilainen.

Vaikka se on valhetta.
Täyttä harhaa.

Mä oon just samanlainen kuin kaikki muutkin.
Just like you all.
Yksilö ja saman aikaisesti täysin samankaltainen.

Tämän asian täydellistä sisäistämistä voimme kutsua terapeuttiseksi läpimurroksi.

Tänään on jo hiukan helpompi hengittää.

Kiitos Henttu.
Ilman opasta olisin eksynyt lisää ja luovuttanut.
Olet Rakas.

Rakkaudella,
Sallamari

Ei kommentteja