28. marraskuuta 2013

Inspiration, motivation and way to change habits

 


Tälläkertaa vain kaksi juuri tänään minua suuresti inpiroivaa kuvaa.

Tuntuu oikeastaan mukavalta kertoa, että juuri nyt en ehdi kirjoittamaan enempään.
Ei sillä, etteikö ajatuksia risteili tai etteikö mitään elämässä tapahtuisi
- juuri tänään saan todeta, että minulla on hetkellisesti liian kiire elää täysillä mukana hetkessä, pohtiakseni juuri nyt kirjallisessa muodossa kaikkea tapahtuvaa.
Carpe Diem - olen tarttunut hetkeen.

Olen läsnä hetkessä.

Palaan yllä olevien aiheiden pariin lähipäivinä.

Onko kukaan siellä ruudun toisella puolella tuttu 'Motivation Jar' -termin kanssa?
Tiedätkö mikä se on? Mitä sellaisella voi tehdä?

Sen verran paljastettakoot tässä kohdin, että minulla on työn alla oma 'Motivation Jar'
Im so inspired.
Palaan siihenkin kuvien kera.

Rakkaudella,
Sallamari



Ei kommentteja