27. elokuuta 2014

Jeeper Creepers - kirpparilöytö




Pienimuotoinen rohkaisukertomus jatkoksi edelliselle Vuosi Ilman Uusia Vaatteita -haaste päivtykselle - ilosanomaa mahtavien kirpputorilöytöjen maailmasta.

Olen vuosia miettinyt creepers kenkien ostoa - katsellut, sovitellut ja ihaillut muiden jalassa. Kerran itseasiassa jo kävelin kassaa kohti creeperit kainalossa, mutta viime hetkellä peräännyin. Ajatuksen tasolla toive creeperseistä jäänyt kytemään vielä-minä-sellaiset-hankin-kun-sopiva-tarjous-tai-tilaisuus-osuu-kohdalle -periaattella.

Positiivinen yllätys odotti minua sunnutaina paikallisella kirppiksellä - käyttämättömät creepersit 14 Eurolla! Ostin itselle, olivat väärän kokoiset, oli kenkien edellinen omistaja jättänyt terveisikseen kenkälaatikon kanteen. Minulle kengät sopivat jalkaan, kengistä pyydetty hinta sopi lompakolleni.

Hetken mietin ja arastelin noita niittejä, että ovatkohan ne vähän mauttomia tällä iällä. Toisaalta hillityn asun seurana, muutama niitti kengissä sinne tai tänne - kokonaisuus pysyy minun makurajojeni sisäpuolella. Minulle se on tärkeintä.

Jes, nyt on kuivien päivien syksykengät hankittuna.
Kiitos kiitos Kirpputorit!
Seuraavan P333 kauden vaatteet ovat kasassa päällystakkia lukuunottamatta.

Viikonloppuna lisää P333 tarinoita.

Mukavaa keskiviikkoa!

Rakkaudella,
Sallamari

Ei kommentteja