28. elokuuta 2014

Onnea on uusi työpiste




Olen vuosia haaveillut siitä, että saisin tehdä töitä seisoma-asennossa - vihdoinkin unelmiini on vastattu.
Uudessa toimistossa minulla on nyt unelmieni mukainen säädettävän sähköpöydän sisältävä työpiste, jossa työtä on mahdollista tehdä seisaaltaan. Kirsikkana kakun päälle löysin itselleni muuttotavaroiden joukosta toisen näytön (vaikkakin vanhan, mutta minun käyttööni täydellisesti sopivan).

Sähköpöytä ja tuplanäyttö - nörttiminäni hykertelee tyytyväisenä.






kiitos. kiitos. kiitos
Olen sanomattoman kiitollinen uudesta (toistaiseksi  kyllä vielä vähän keskeneräisestä) työpisteestä.

 Toivelistallani on seuraavaksi lauantai ja Siivouspäivä 
- aurinkoista keliä ja iloista tunnelmaa toivon minä lauantaille.

Miten moni teistä aikoo ottaa osaa Siivouspäivään lauantaina?
Meillä on aikomus suunnata pihakirppiselle kierrättämään vaatevarastoani.
Ehkä syksytakki odottelee minua siellä.

We'll see.

Rakkaudella,
Sallamari



Ei kommentteja