24. syyskuuta 2014

P333 kuulumisia - syksy inspiraatioita

P333 - autumn options

Viileän syyssään saapuessa muistuu mieleen jälleen kongreettisesti, että P333 syyskokoelmastani uuppu vielä yksi palanen - viileässä kelissä lämmittvä takki.

Väliaikaisratkaisuksi - oikean takin löytymistä odotellessa - kaivoin varastojen kätköistä pari vuotta sitten Seppälästä ostetun vyöllisen syysviitan. Viitta on kaikkineen ihan kiva, mutta suurien hiha-aukkojen vuoksi aavistuksen epäkäytännöllinen.

Tämän syyskauden lempivaatteekseni on jo nyt valikoitunut kollaasikuvassa esiintyvä mekon kaltainen KappAhl leveähelmainen musta mekko. Ainoa poikkeus kuvan mekoon on täyspitkät hihat, jotka tekevät lempimekostani näihin syyskeleihin täydellisesti soveltuvan monikäyttöisen vaatteen. Kenkiä ja asusteita vaihtamalla yksi ja sama mekko taipuu uskomattoman moneen tilaisuuteen sopvaksi asukokonaisuudeksi.


Millainen on sinun lempivaatteesi tälle syksylle?

Rakkaudella,
Sallamari

2 kommenttia:

  1. Saako udella, et millaisia alusvaatteita pidät mekon alla? Siis onko sulla jokin body/korsetti tm. vai ihan normit vehkeet? :) Figuurisi on meinaan tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän mekkojen alla useimmiten muotoilevia alusvaatteita - ihan vaan pitämään kaikki muhkurat sun muut makkarat jokseenkin ruodussaan. Muotoilevat alushameet on mun suosikkeja hameiden alla - mulla on edullisia, mutta tosi toimivia alushameita; yksi Cubukselta toinen HMstä. Mä joskus olen kokeillut muotoilevia alushousuja, mutten ole niiden suunnaton fani - satunnaisessa käytössä niitä on.
      Korsetteja mä käytän niinä päivinä kun tahdon saada jämäkämmin kurvit esille - mulla on isona haaveena joskus kerätä niin paljon viitseliäisyyttä, että jaksaisin laittautua korsettiin jokapäiväisesti. Myönnän laiskuuteni ja mukavuudenhalun voittavan.
      Mulla on luonnostaan aika erottva vyötärö, siitä saa korsetilla kepeästi kymmenisen senttiä ympäryksestä pois ilman että ahdistaa :)

      siinä mun salaisuudet tiivistettynä

      Poista