14. helmikuuta 2016

Be my Valentine

meikkipohja : L'oreal Nude Magique Cushion sävy 01
kulmat, huulet ja posken sydän: NC by Lumene Candy Smile huulikiiltokynä Cotton Candy
ylärajaus silmissä: Maybelline Master Graphic
alaluomella: turkoosin sävyinen Maybelline Tattoo Color 24H 


Oikein hyvää ystävänpäivää kaikilleteille  tätä blogipäivitystäni lukeville!


Minun ystävänpäiväni on kulunut aika haipakkaa mukavassa seurassa. 

Sain aloittaa tämän ystävänpäivän valloittavien leidien parissa burleskikurssin merkeissä. Ihana kurssipäivä oli jälleen täynnä naurua ja omassa kehossa elämisen riemua - olen niin sanomattoman onnellinen saadessani jakaa oivalluksiani kehotietoisuudesta ja oman itsensä jakamisesta näiden valloittavan ihanien naisten kanssa burleskin liikekieltä apuna käyttäen. Tälläinen BodyLove Burleski työpaja on minusta mikä ihanin sisältö juurikin ystävänpäivälle - sattui kerrassaan sopivasti, että juuri tänään meillä oli yksi kurssipäivistä.

Ystävänpäivään on kurssittelun lisäksi mahtunut nii yhdessä perheen kanssa ravintolassa syöty lounas kuin hiljainen me-time -hetki kotijoukkueen rakkailta saamani uuden lahjakirja parissa. Mitään sen kummempaa juhlintaa ei minun osaltani tänä vuonna ystävänpävään liity. Olen tänään kovin kiitollinen hiljaisista rauhallisista perheen kesken vietetyistä hetkistä ihan oma kodin seinien sisäpuolla.

Eniten ystävänpäivän teema näkyy tänä vuonna ehkä tämän päiväisessä meikissäni. Ammensin meikkiini väriinspiraatiota tuosta ihanasta pinkkiturkoosista huivista ja eilen Kustom Kulture Showsta bongaamieni ihanien käsinmaalattujen kylttien sävymaailmasta.

 Olen tässä hetkessä täysin hullaantunut tuohon pinkit glitterikulmakarvat ja turkoosi tehosterajaus alaluomilla -yhdistelmään. Olen vakuuttunut, että tätä lookkia pitää hiukan jatkotyöstää ja kokeilla toisenkin kerran.

Pävän asu noudattaa tuttua linjaa - mustaa, tylliä ja korkeita korkoa.
Tämä mekko on osoittanut varsin täydelliseksi ostokseksi ja kilpaileekin saman tyylisen täyspitkillä hihoilla varustetun mekon kanssa luottomekon tittelistä.


OOTD - mustaa ja pöyhkeää


Sunnuntai ja huomenna siintää edessä taas uusi viikko.

Ensi viikko on minulle jännitävä, sillä siirrymme koulussa virallisesti nyt oppilaskampaamon puolelle mikä aikataulullisesti tarkoittaa aamuvuoro/iltavuoro viikkojaksoituksen alkamista. Minä olen niin rutiineja rakastava ihminen, että 8-16 rytmistä kahteen vuoreen siirtyminen jännittää hiukan. Tai enemmän kai jännittää aluksi nuo iltavuoroviikot - millä bussilla pitää lähteä kouluun, mitä aikaa pitää nousta, miten rytmittää aamutoimet ja sitä rataa. Rutiinin rakastamisen paskin puoli on se, että totutuista rutiineista pois vaihtaminen kuluttaa valtavasti voimia. Uuteen tottuminen on minulle erityisherkkyyden kanssa eläessä vielä tavanomaista vaikeampaa. 

Kahden viikon jälkeen olen toivottavasti löytänyt vuoroviikkorutiinin, eikä vuoron vaihto jännitä enää valtavasti. My hopes are high.


Miten te olette siellä ruudun toisella puolella viettäneet ystävänpäivää?
Onko teillä jotakin vuosittain toistuvia ihastuttavia traditioita näin ystävänpäivänä?


Rakkaudella,
Sallamari


5 kommenttia:

  1. Ensiksi laiskottelin aamupäivän ja sitten aloin siivoamaan yhtä kaappia, jonka ajattelin vallata vaatekaapikseni. Onnistuin... nyt voi alkaa siivoamaan vaatteitaan.

    VastaaPoista
  2. Nätti mekko! Mistä olet nämä pitkä- ja lyhythihaiset mekot ostanut :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekot ovat peräisin KappAhlin seä Lindexin valikoimista vuosien takaa. Olen koittanut metsästää vastaavanlaisia mekkoja koko viime vuoden - melko tuloksetta :)

      Poista
    2. Moi! Hirveän saalistusinnon taas vallatessa löysin Zizziltä vastaavan 3/4 hihoilla. Saa nähdä onko helma riittävän leveä ja malli hyvä, kunhan saapuu.

      -K

      Poista
    3. Oh, kerro ihmeessä riittikö helman leveys kun saat mekot haltuusi.
      Mä bongaan nyt jo mekkoja syksyksi

      Poista