17. lokakuuta 2016

All you need is Love



.....ja tänään äkkiseltään huomasin miten salakavalasti päivien kuluessa minusta olen onnellisesti tullut joksikin sellaiseksi, jota olen aina halunnut olla.

Yli vuosikymmenen olen haaveillut voivani jonakin päivänä olla samanlainen, kuin nuo kovasti ihailemani PinUp -tytöt. Ihastuttava retrohenkinen kaunotar -  täydellinen vintageinspiroitunut kampaus, tyrmäävät kurvit ja hämmästyttävä annos itseluottamusta. Hurmaava pakkaus, joka säteilee rakkautta luoden iloista fiilistä sekä positiivisia fiboja ympärilleen.

Olen  kuvitellut, että saavuttakseni Pin Up unelmani minun on muututtava. Elopaino pitäisi puolittaa, kentis lisätä jotakin puuttuvaa - enemmän tukkaa, terhakammat tissit, kauniimmat huulet, kaartuvat ihanat ripset. Poistaa vanhaa ja tuoda tilalle jotakin uutta.

Mutta ei - eihän se mennyt alkuunkaan niin. Kaikki mitä tarvitaan ollekseni unelmien Minä on löytää sisältään ehdoton rakkaus itseä kohtaan juuri tälläisenä kuin tässä hetkessä olen. Se, että antaa luvan itselleen olla hyvä ja rakastettava juuri tänään, juuri tälläisenä.

..ja loppu on oppimisen jaloa taitoa - hiustenlaittoa ja meikkausta - sekä vaatteita, niitä joita ihailen muiden yllä, juuri minulle sopivassa koossa.





Rakkaudella,
Sallamari


4 kommenttia:

  1. Näytät kyllä upealta ja hyvä, että osaat itekin tiedostaa sen. Se jalo taito puuttuu niin monelta kauniilta persoonalta :)

    VastaaPoista
  2. Olet upea! Tosi hyvä postaus ja ihanat kuvat. <3 (Huomasin uusimman postauksesi blogit.fi:ssä ja tunnistin heti kuvassa näkyvistä hiuksista, että taidat olla sama henkilö, jonka kanssa juttelin viime lauantai-iltana jotain. Älä kysy, mitä. En muista. Mutta jotain. Muistan hiuksesi.) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, mä muistan jutelelen lauantaina monen kanssa ja vaikka mistä, ihanaa että sä olet yksi niistä joiden kanssa juttelin :)

      Kiitos kauniista sanoista kommentissasi <3

      Poista