23. heinäkuuta 2014

You miss 100% of the shots you don't take

 


Jos mä kirjoittaisin blogia, niin susta ja meidän treffeistä mä sinne kirjoittaisin
 sun alushameesta
sun tatuoinneista
ja sun tukasta

näin runoili eilinen suloinen treffi mulle, siinä sivussa kun me puhuttiin elämästä ja kaikesta siitä mitä me meidän elämässä tehdään. 

minulle ensitreffimme olivat sekoitus
vapautunutta hyvää fiilistä
naurua
ja valloittavaa kiharapilveä

hei, tää on jotakin sellaista,
jota mä oikeasti olen etsinyt

oikeanlaiselta tuntuva ihminen,
ihastuttava uusi tuttavuus.
sellainen josta haluaa tietää lisää

toiset treffit on sovittuna.
yksien treffien tyttö -kirous tuntuu kaikonneen yltäni.

I kissed the girl,
and I liked it.

totuttujen käyttäytymismallieni vastaista toimintaa
uusi ihminen,
päässyt iholle asti

and I liked it
hooked on the feeling

edistystä

date that made me happy and smiling


Vou, sulla on kyllä päivän levein hymy.
Kiitos.
random keskustelu Alepan kassapojan kanssa treffien jälkihöyryissä

siinä hetkessä oli tavanomaisten syiden lisäksi noin 17 lisäsyytä hymyilyyn


Stay tuned.
Tarinalle on mitä ilmeisimmin luvassa jatkoa.

Rakkaudella,
Sallamari


2 kommenttia:

  1. Ihana hyvän mielen blogautus! Mä vietin tapojeni vastaisesti humputteluiltaa keskellä viikkoa kuohuviinin, hyvän ystävän ja laskevan auringon parissa. Kaiken sen ihanan keskellä sinä ja blogisi tuli mieleeni ja olin kiitollinen kaikesta siitä rohkeudesta ja uusista näkökulmista, joita olen täältä saanut. Kiitos! <3 - M

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta kommentista M <3
    Olen tämän kesän aikana oppinut, ettei satunnainen keskellä viikkoa humputtelu olekaan mitenkään kohtalokasta - ihan päiväjärjestyksen mukaisesti se seuraava aamu sieltä valkenee ja maapallo jatkaa radallaan humputteli sitä tai ei. Tuo kertomasi valkoviini, hyvä ystävä ja laskeva aurinko kuulostaa aivan mahtavalta kombolta! Teillä on taatusti ollut ihanaa.

    VastaaPoista