3. syyskuuta 2014

Teetä ja sympatiaa - syömishäiriötoipilaan toipumiskuulumisia



Pitkästä aikaa muutaman sanan verran tarinaa syömishäiriötoipilaan kuulumisista 
- vähän päivitystä siitä, mitä minulle syömishäiriön suhteen kuuluu ja missä menään tänään.
Toipumiskuulumiseni ovat sellainen juttu, joita minulta tämän tästä kysellään ja pyydetään kirjoittamaan kuulumia.

Muutamaan sanaa pikaisesti tiivistettynä
- oikein hyvää kuuluu,
kiitos kysymästä.

Päivä päivältä sisimässä vahvistuu tunne siitä, että syömishäirökäyttäytyminen on tänäpäivänä minulle osa  historiaani. Tavas tästä huomaan puhuvani syömishäiriöistäni mennessä aikamuodossa.

Ensimmäinen syksy, kun en uuden alun toivossa aloita pakkoliikuntaharrastusta. Ensimmäinen syksy, jolloin dieettikirjat saivat rauhassa jäädä kirjaston hyllylle - lainasin kyllä pari raakaruokakeittokirjaa, sillä raakaruokaravinto kiinnostaa minua. Mutta ei siinä mielessä, että laihtuminen takaraivossa päällimäisenä ajatuksena aloittaisin tiukan raakaruokavaliokuurin (sortuen ehkä viikon päästä ylettömään raakajäätelö-maapähkinävoi -kombon ahmintaan).  

Nautin keittokirjat nykyisin kulinarististen makunautintojen näkökulmasta - tämän viikon uusi raakaruokatuttavuuteni on kylmä Andalucialainen kurkkukeitto.
 Sooooo Lovely!

Päivä päivältä juuri tässä kehossa viihtymisen tunne syvenee ja vahvistuu.
Päivä päivältä osaan rakastaa itseäni enemmän ja enemmän,
myös kiitollisuuden määrä kaikkea olemassa olevaa kohtaann on lisäänntynyt valtavasti.
Pienestäkin asiasta oppii olemaan suunnattoman kiitollinen.

Minä olen löytänyt tieni takaisin ilon luo.
Antanut ilolle tilaa elämässäni.

Olen oppinut olemaan innoissani ja odottamaan iloiten kivoja tulevia tapahtumia.
Sillätävalla hyvältä tuntuvalta jännityksellä iloiten, sen sijaan että jännittäisin tuskaisena ja pelkäisin kaikkea.

Tänään minä odotan ilolla ja innokkaana huomista.
Huomenna on luvassa mukavan (ja aivan mielettömän hienon) projektin ensimmäinen käytännön toteutuksen päivä. Olen kiitollinen, että saan olla mukana osa tätä projektissa.
Innoissani, ihastuksissani ja kiitollinen.

Huomaatteko miten monta tunnetta minusta nykyään löytyy?
Miten mahtava valikoima!
 Ja olen niin  suunnattoman kiitollinen jokaisesta tunteesta.
Muutama vuosi sitten mä vannoin olevani Rouva Mä-oon-tyhjä-kaikista-tunteista,
And look at me now.

Lauantaina on tiedossa Fetish bileet Tampereella.
Lippu ostettu, hotellihuone buukattu.
Olen innokas ja iloinen - täynnä hyvää kutkuttavaa odotusta,
tämän tulevan viikonlopun suhteen.

Asu on valittu ja valmisteltu.
I feel Pretty -tunne koeajettu ja valmiina.

love
love
love

love my life

Topuminen on mahdollista.
Nyt minäkin osaa nuskoa siihen täysillä.

And if I can,
so can you!

Tsemppiä ja rakkauden täyteisiä päiviä,
juuri sinulle!

rakkaus ja kiitollisuus
siinä on onnistumisen avaimet
näin minä koen asian olevan

Rakkaudella,
Sallamari

2 kommenttia:

  1. Oi vau! Ihana sinä! Olet mahtava!

    Ps. Mitkä pileet täällä Tampereella? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aino <3
      Tampere Fetish Factory nimellä kulkevat kemut josta itseni ajattlein viikonloppuna löytää :)

      Poista