1. joulukuuta 2014

Tanssien kevääseen

Charleston Dance Inspiration
Kuva on loihdittu Polyvoren avulla.

Keväällä minä panosta vähän enemmän itseeni ja jatkan innokkaana tutkimusmatkatkailuani Liikunnan Iloa Etsimässä - projektini paissa. Päätin kesän lopulla, että tänä syksynä viettää kerrankin erilaista syksyä siten, etten aikatauluta itseäni säännönmukaisiin viikkotunteihin joogan, aerialdancen tai edes jokaviikkoisen kuntosaliharjoittelun kanssa.

Kokeiluna ihan kiva syksy vailla säännöllistä viikottaista liikuntahetkeä,
- yksi säännöllinen viikottainen liikuntaharastus on kyllä viähän kivempi.

Tammikuussa minä aloitan Charleston-tanssi tunnit HiMO Clubilla.
Todellinen minäni ääntä kuunnellen, olen vakuuttunut halustani tanssia. Charleston-tanssi on puolestaan lajina sellainen, jota en ole kokeillut ikinä ja josta minulla on mahdollisimman vähän mitään ennakko-oletuksia. Selailin HiMO Clubin tuntitajontaa ja tanssilajien tuntikuvauksia - Charleston-tanssi vakuutti minut. 

T'ämä on se minun seuraava liikuntajuttu.

Jatsia ja 20-luvun tunnelmia - niistä minä pidän.
Kuorutettuna vauhdikkaalla kuntoakohottavalla menolla.

Vaatteillakin on lupa vähän kokerilla - tunnille kehoitetaan pukeutumaan hameeseen ja tanssikenkiin (mikäli se omaan tyyliin istuu).

Olen inspiroitnut.

Liikuntakuulumisia luvassa lisää kevään edetessä!

Onko joku teistä kokeillut Charlestone-tanssia?
Onko Teillä kenties ehdottaa jotakin muuta innostavaa liikuntajuttua,
mitä sitä voisi kevään kuluessa käydä kokeilemassa?


Rakkaudella,
Sallamari

4 kommenttia:

  1. Oi ihanaa! Haluaisin itsekin kokeilla Charlestonea. Monia lajeja on kokeiltu, mutta tuota ei. Sopisi hyvin minulle, sillä rakastan -20-lukua. Minä käyn nykyisin tanssillisessa voimistelussa, joka sekin on mukavaa.
    http://tanssitytto.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät joskus tilaisuuden kokeilla Charlestonea <3 Millaista on tanssillinen voimistelu, se kuuulostaa minun korvaani mielenkiintoiselta. On pakko myöntää, että minä olen melkein (onnellisesti toki) eksyksissä kaikkien tarjolla olevien mukavankuuloisten harrastusten viidakossa :)

      Poista
  2. Olis kiva koittaa jotain tanssia, miksei just charlestonia, koska ite fanitan kans 20-lukua (huom the great gatsby -elokuva wtf) ja koska oon ehkä rytmitajuttomin ikinä niin vois tehdä hyvää 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiäkkö mitä, tonne himolle saa myös kertaluontoisia kokeilutunteja ja muutaman tunnin sarjakortteja... *winkwink*

      Poista