30. syyskuuta 2016

Seuraava askel



Viisi kuukautta ja minun elämä on taas minun.

Unelmoin tänään aamuseitsemään nukkumisesta, säännöllisestä kuntosalilla käynnistä, uudesta harrastuksesta - tahdon tanssia salsaa - sekä läsnäolosta lapsen elämässä. Yksi tärkeä unelma muiden joukossa, on koulun seuraavat askeleet tämän koulun jälkeen. Miten hienolta jo nyt tuntuu, että viiden kuukauden kuluttua minun elämässäni on läsnä minulle sopiva työrytmi.

Unelmoin siitä, että kaikkea on kylliksi - aikaa ja rahaa.

Unelmista tulee aarrekartta.
Aarrekartta valaisee kulkuani polulla minun näköiseeni elämään.

Nyt on loistava hetki myös jakaa täällä blogin puolellakin kiitollisuutta elämälle.


Polku unelma-ammattiin on johdattanut minut taas kerran uuteen risteykseen ja siitä eteenpäin uudelle hyvälle polulle. Oikeat palaset ovat loksahtaneet kohdilleen ja ensi viikolla käsillä on opettava työharjoittelujakso - ikään kuin perustusten luonti urani seuraavaa askeleita silmällä pitäen.

Sokerina kaikkien ihanien kuulumisten kanssa voin täälläkin jo kertoa, että näillä suunnitelmilla jatkan koulun päätyttyä työskentelyä samaisessa työharjoittelupaikassa Uutena Hyvänä Työkaverina.

Paikka on ensituntumalta paljoltikin juuri sellainen, jonka mieleeni olen aarrekartaksi piirtänyt seuraava tuleva työpaikkani ajatuksena. Minähän olen siis hiukan narrannut sekä teitä, että itseäni uskottelemalla eläväni ilman opastavaa aarrekarttaa - tuossahan se on koko ajan ollut, ihan kielen päällä, joskin vaihteeksi sanallisena inspiroivien unelmakuvien sijaan. Mutta hei, tämäkin malli toimii. Olen elänyt joka päivä aarrekarttaan piirtämääni - tai no kirjoittamaani ehkä paremminkin tällä kertaa - unelmaa kohti.

ask - believe - receive

Kel onni on, se kiitollisuuttaan suo laulaa.


Seuraava aarrekarttani on nimeltään
I Have Enough and for that I am very Grateful
Sen opastamana aloita urani yrittäjänä.


Tällaisissa tunnelmissa suunnataan viikonlopun viettoon.
Mukavaa viikonloppua!


Rakkaudella,
Sallamari






2 kommenttia:

  1. Oikein ihanaa kuulla hyviä uutisia täältä "lama-Suomesta" ja muutenkin mielestäni ihmisten pitäisi kyetä puhumaan onnestaan silloin, kun sitä on, eikä silleen että kel onni on, se siitä vaietkoon. Ei sitä kukaan pois aio varastaa ja minulle itellenikin tuli ainakin hyvä mieli tästä :)

    VastaaPoista