27. lokakuuta 2014

BID 2014



 Ihanainen bloggariystäväni Lara houkutteli minut lauantaivierailulle Helsinkiin. Olihan tällä vierailulla ihan oikea agendakin, sähköpostimies oli tipauttanut Laran mailiboxiin kutsun Indiedayn Blogger's Inspiration tapahtumaan ja Laran kauniisti esittäessään Avec kutsun minulle, minä lupauduin seuralaiseksi kekkerihin.

Meitä Laran kanssa yhdistää tälläinen Misfits-juttu (monen muun hyvän yhdistävän jutun lisäksi) - kumpin meistä tuntee olonsa luontevammaksi tälläisissä tapahtumissa ennalta tutussa seurassa.

Yksin en ehkä olisi uskaltanut lähteä 
- you know what I am talking about

Antisocial social circles.
Misfits club.

Parasta mahdollista seuraa tälläiseen bloggaajahäppeninkiin.


The Misfits Club
Tapahtuma oli nimensä mukaisesti inspiroiva  - oli mielettömän mukavaa nähdä oikeassa maailmassa tietokoneen tuttuja kasvoja blogitekstien takaa.

Paikalla oli minun makuuni aavistuksen liian paljon ihmisiä ja valtoimenaan eri suuntiin poukkoilevia energiavirtoja - minähän olen yhä vähän eksyksissä isoissa energiavirroissa. Eri suuntiin poukkoilevat energiat saavat minut vähän epävarmaksi aivan kaikesta. Rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että jättäidyin hieman taka-alalle tarkkailuasemiin enkä ehkä tehnyt juurikaan real life -tuttavuutta mielenkiintoiselta vaikuttavien bloggareiden kanssa - I wish I would. 

Oikeasti mä olen todella onnellinen jo pelkästään siitä, että uskaltauduin paikalle.
Suurensuuri askel eteenpäin minun polullani.
Vuosi sitten olisi ollut aika mahdotonta.
- musta ei vaan olisi ollut ottamaan osaa tälläisiin tapahtumiin.
Olihan tuolla muitakin tuttuja kasvoja kuin Lara, symppis työkaverini Anniina esimerkiksi
-  on muuten ilo ja kunnia toimia satunnaisesti hovikuvaajana Anniinan asukuvissa.
Kyllähän me perjantaina jo muutamalla sanalla oltiin keskusteltu tulevasta viikonlopusta (niinkuin kaikkina muinakin perjantaina) ja tiesin kyllä jo etukäteen näkeväni Anniinaa tuolla blogitapahtumassa.

Minulle on kovin paljon helpompaa kohdata tälläisiä täysin uusia tilanteita, kun tiedän ennakolta tilanteeseen jotenkin liittyvän edes yhden ennakolta tutun tekijän. Yksikin tuttu ihminen tekee täysin uudesta tilanteesta minulle jo yksinomaan ajatuksen tasolla paljon helpommin lähestyttävän.


Nuo sänky suorastaan houkutteli kaivautumaan tuonne pehmeiden vällyjen uumeniin.

Ensimmäiset minuutit kuluivat Like A Virgin -olotilan vallassa - että mitäs nämä tälläiset blogitapahtumat nyt oikein ovat ja mitä tänne on tultu tekemään?

Varovaista ympärille vilkuilua ja hämmentynyttä hymyilyä
- mutta hiljalleen sitä sitten sulautui mukaan kaikkiin tapahtuman pyörteisiin.

 nautittiin virvokkeita ja pönötettiin somaisesti
napsittiin ohimennen iloisia ja ihania kuvia
saatiin osaavammilta tahoilta valokuvausneuvoja
 ja kuunneltiin luentomuotoisena ohjelmanumerona näppäriä kuvankäsittelyohjeita

tarjolla oli maistiaisia muutaman vaatemerkin uusista mallistoista
- minä inspiroiduin ja innostuin kovasti 2OR+BYYAT brändistä

 
Sokerina pohjalle otettiin yhteistyössä Laran kanssa osaa makuukammarin stailauskilpailuun.
Heilutettiin peittoja ja heiteltiin sängylle vällyjä väliin kömmittäväksi.
Hurjan hauskaa tuollainen spontaani  stailaus,
 täytyy tunnustaa.
 
Mahtavan hienosti me Laran kanssa löydetiin yhteinen sävel meidän stailaukseen.
 
 
Kotimatkalla junassa napattu tunnelmakuva
- tärähtänyt ja vähän väsynyt
kiitos. kiitos. kiitos.

Kiitos Laralle mahtavasta seurasta ja Avec kutsusta.
Kiitos, että löysin rohkeuden lähteä mukaan BID tapahtumaan.
Kiitos, että olen saanut taas kasvaa ihmisenä vahvemmaksi,
löytää ja kokea uusia inspiroivia juttuja elämässäni.

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Rakkaudella,
Sallamari

4 kommenttia:

  1. Kiitos vaan itsellesi ihanainen avec-misfit :)

    VastaaPoista
  2. Kiva oli tavata teidät upeat daamit :-)

    VastaaPoista
  3. oooo miten ihanaa kun tulit piipahtamaan mun blogissa, koska sitä kautta mä löysin sut ja sun blogin!
    liityin lukijaksi samoin tein.

    Olipa kiva kun tavattiin !

    VastaaPoista